خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

بیش از 500 نظرآبادی آموزش‌های مهارتی را در قرارگاه اجتماعی فرا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۵۷

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه، تعداد پانصد و 21 نفر در این شهرستان در قالب قرارگاه‌های اجتماعی به فراگیری آموزش‌های مهارتی پرداختند.

به گزارش ایلنا از البر؛ صدیقه نجفی اظهار کرد: با هدف فراهم کردن زمینه‌های لازم و دسترسی همگان از آموزش‌های مهارتی، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با هدف توانمندسازی مهارتی اقشار آسیب پذیر با برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد، دوره‌های آموزشی مختلفی از جمله مانتو دوز، ترسیم الگوی لباس زنانه، دوزنده کیف چرمی با دست، خیاط زنانه، شلوار دوز، دوزنده لباس بدون الگو، دوزنده کیف اداری و مردانه چرمی و... ویژه قرارگاه‌های اجتماعی مورد آموزش قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به اینکه نیازسنجی آموزشی در محلات کم برخوردار از سوی کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: بر این اساس آموزش‌های مذکور در محلات مختلف شهرستان از جمله محلات بازآفرینی سیدجمال الدین، مسکن مهر، رسالت و روستای بختیار با همکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان که در زمینه صنایع پوشاک و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند صورت گرفته است. 

وی یادآور شد: توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان از مهمترین اهداف قرارگاه اجتماعی است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همکاری استانداری البرز به عنوان مسئول کمیته آموزش و حرفه آموزی قرارگاه اجتماعی در سطح استان متولی آموزش در مناطق کم برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز