خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان فردیس خبر داد:

اتحادیه‌های صنفی شهرستان فردیس مستقل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۹

بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت استان البرز کلیه واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه های مختلف به صورت مستقل در این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

ایلنا: فرماندار شهرستان فردیس از فعالیت مستقل اتحادیه‌های صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: از این پس واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه‌های مختلف به صورت مستقل در این شهرستان فعال می‌شوند.

به گزارش ایلنا در کرج، مهدی مهرور با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت استان البرز کلیه واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه‌های مختلف به صورت مستقل در این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در این راستا کلیه صنوف مختلف از جمله؛ پوشاک، مشاور املاک، خواربار فروشان، آرایشگران مردانه و زنانه، مصالح فروشان، نانوایان، قنادان و… می‌توانند جهت ثبت نام در هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی در شهرستان فردیس به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ظرف مدت یک ماه مراجعه نمایند.

مهرور خاطر نشان کرد: کلیه واحدهای صنفی شهرستان فردیس از این پس جهت انجام کلیه امور اداری خود باید به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس مراجعه کرده و از مراجعه به شهرستان کرج خودداری کنند.

گفتنی است اداره صنعت، معدن و تجارت در خیابان ۱۴ غربی قدیم(۳۹ جدید) پلاک ۲۶ مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز