خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان البرز:

طرح مطالعاتی جاده سبز البرز به شمال در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۹

در این طرح طی مسیری از هشتگرد راه مواصلاتی به شمال کشور ایجاد خواهد شد و بخشی از مسیر را برای رسیدن مسافران به شمال کشور هموار می سازد.

ایلنا: استاندار البرز، از ارائه طرح مطالعه جاده سبز از البرز به شمال خبر داد.

به گزارش " ایلنا " ازکرج، " سیدطاهر طاهری " ضمن اعلام این خبر، در جلسه شورای حمل و نقل استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی دراستانداری البرز برگزارشد با تشریح برنامه های سفر یک روز وزیر به استان البرز در جمع مسئولان استان، راهداران و اصحاب رسانه به تشریح برخی از موارد طرح شده پرداخت و اظهار داشت: تمامی درخواست ها و مطالبات فرا رو در حوزه راه و حمل و نقل استان طی مکاتبه و درخواستی کتبی با وزیر راه و شهرسازی درمیان گذاشته شد و در هر مورد نیز دستورهای مثبتی اخذ شد.

وی افزود: طرح مطالعاتی دو طبقه شدن بخشی از اتوبان کرج که پیشتر نیز مطرح شده بود، بار دیگر مورد طرح قرار گرفت که البته پیشنهاد وزیر راه مبنی بر فعال شدن مترو هشتگرد و انتقال بخشی از بار ترافیکی جاده ای نیز قابل تأمل است اما از آنجا که در حال حاضر این پروژه پیشرفت چندانی نداشته بار دیگر موضوع آن مطرح شد و در دستور کار مطالعاتی قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان، در ادامه از ارائه طرح مطالعه جاده سبز از البرز به شمال خبر داد و گفت: در این طرح طی مسیری از هشتگرد راه مواصلاتی به شمال کشور ایجاد خواهد شد و بخشی از مسیر را برای رسیدن مسافران به شمال کشور هموار می سازد.

" طاهری " افزود: ضرورت بهره برداری هرچه سریعتر از راه هشتگرد - طالقان، پیگیری اختصاص ساختمان مناسب اداره کل راه و شهرسازی، تأمین ماشین های برف روب، ایجاد راهدار خانه ها در طالقان و جاده چالوس، اتمام هر چه سریع تر پروژه همت و ضرورت شتاب گیری قطار شهری هشتگرد نیز در قالب درخواستی به وزیر ارائه شد.

وی در پایان، سفر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز را نقطه عطفی درگشایش بخشی از مسیرهای ارتباطی در این استان دانست.

شایان ذکر است در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز، شهردار کرج، رئیس پلیس راه استان، رئیس جهاد کشاورزی و چند تن از راهداران نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز