خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد استان البرز:

خانه مطبوعات بازوی اداره کل ارشاد استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۰۶

ارشاد و خانه مطبوعات تعامل نزدیک و جداناپذیری با هم خواهند داشت تا بتوانند در جهت ارتقاء سطح این صنف و رفع مشکلات شاغلان؛ گام‌های مؤثری بردارند.

ایلنا: مطبوعات از مهم‌ترین ارکان یک حکومت و جامعه است و باید مطبوعات را حمایت و پشتیبان آنان باشیم.

به گزارش ایلنا در کرج، مدیر کل ارشاد استان البرز، با بیان این مطلب در بازدید از دفتر خانه مطبوعات استان البرز گفت: خانه مطبوعات بازوی اداره کل ارشاد استان البرز در تمام امور مربوط به رسانه‌هاست.

حسینی کاشانی در ادامه ابراز امیدواری کرد: ارشاد و خانه مطبوعات تعامل نزدیک و جداناپذیری با هم خواهند داشت تا بتوانند در جهت ارتقاء سطح این صنف و رفع مشکلات شاغلان؛ گام‌های مؤثری بردارند.

در ادامه این بازدید؛ رئیس خانه مطبوعات استان البرز، گزارشی از وضعیت مطبوعات و رسانه‌های استان، کمبود‌ها و کاستی‌های شاغلان این صنف و همچنین اقدامات صنفی گسترده خانه مطبوعات درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر همکاران رسانه‌ای استان البرز اشاره و گفت: امیدواریم تعامل دوسویه خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد مستحکمتر شود و از پشتیبانی وحمایت‌های مالی و به خصوص معنوی اداره متبوع بهره‌مند شویم.

مهدی کریمایی در ادامه؛ با ارائه گزارشی از فعالیت کمیته‌های خانه مطبوعات این استان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ کمیته در خانه مطبوعات تشکیل شده و بیش از ۱۳۰ خبرنگار در این کمیته درحال فعالیت هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات استان البرز با توجه به رسالت خود که خدمت رسانی هرچه بهتر به اصحاب رسانه استان است تا به حال پنج اردوی زیارتی سیاحتی در داخل کشور برگزار کرده است و اولین اردوی برون مرزی به عتبات عالیات با استقبال پرشور اصحاب رسانه برگزار شد که در این اردوی معنوی چهل و سه نفر از اصحاب رسانه و خانواده‌هایشان شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به تقاضای فراوان از سوی همکاران دیگر، در آینده نزدیک دومین اردوی سفر به کربلاء معلاء برگزار و به رایزنی‌ها برای اعزام خبرنگاران البرز به بیت ا… الحرام نیز در دستور کار است.

رئیس خانه مطبوعات استان البرز در پایان خواستار مساعدت مدیرکل ارشاد استان البرز در خصوص اخذ مجوز دفتر زیارتی سیاحتی بنام خانه مطبوعات استان البرز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز