خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

ضرورت توسعه سبک زندگی اسلامی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۹

ترویج فرهنگ فاطمی می تواند علاوه بر خنثی کردن توطئه شوم دشمنان موجب تحکیم بخشیدن به جایگان زن در جامعه و تقویت بنیان خانواده شود.

ایلنا: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز با تاکید بر توسعه سبک زندگی اسلامی در استان البرز گفت: خانواده محوری و ترویج فرهنگ فاطمی در بین بانوان استان از جمله برنامه هایی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا در کرج، مریم فلاحی نوید با بیان این مطلب گفت: گسترش فرهنگ فاطمی از جمله رسالت های مهم حوزه بانوان استانداری البرز است که به منظور یکپارچه سازی و استفاده بهینه از پتانسیل بانوان استان البرز در ترویج فرهنگ فاطمی تلاش های مضاعف صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این میان پرداختن به مسئله آموزش خانواده و تلاش جهت استحکام این نهاد مقدس و اثرگذار، یکی از موثرترین گام ها جهت حفظ فرهنگ ملی و ارزش های مذهبی است و ارائه برنامه های آموزشی به طریقه مستقیم و غیر مستقیم می تواند یکی از روش های تحکیم بنیان خانواده محسوب شود.

فلاحی نوید گفت: ترویج فرهنگ فاطمی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزش‌های اسلامی است که در آموزه های دینی ما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و امروزه با هجمه دشمنان نظام و انقلاب مواجه گردیده است، مهمترین رسالتی است که باید با فرهنگ سازی مناسب میان قشر فعال و پویای جامعه تبیین شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز یاد آور شد: یکی از وظایف این اداره کل ترویج ارزش های الهی و تقوامداری به خصوص در بین بانوان استان است لذا ترویج فرهنگ فاطمی می تواند علاوه بر خنثی کردن توطئه شوم دشمنان موجب تحکیم بخشیدن به جایگان زن در جامعه و تقویت بنیان خانواده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز