خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی خبر داد:

بخشودگی جرایم بدهی حق بیمه کارفرمایان استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۹

ارائه هر گونه مفاصا حساب موضوع ماده ۳۷و ۳۸ قانون تامین اجتماعی منوط به وصول کل بدهی‌های کارگاه خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز از بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مرتضی سلامی با اعلام این خبر افزود: جهت تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی، کارفرمایان مدیون واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی که تا پایان سال ۱۳۹۱ دارای بدهی قطعی شده حق بیمه و بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی هستند، در صورتی‌که ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون نسبت به تسویه یا تعیین تکلیف اصل بدهی قطعی اقدام نمایند، جریمه‌های حق بیمه آنان بخشیده می‌شود.

وی افزود: تاریخ شروع مهلت موضوع این قانون از ۱۹ تیر بوده و تا ۱۹ دی ماه سال جاری اعتبار دارد.

سلامی خاطر نشان کرد: در صورتی‌که کارفرمایان در این مدت درخواست پرداخت بدهی‌های معوقه قطعی شده خود بابت حق بیمه، بیمه بیکاری و چهاردرصد مستمری کارهای سخت و زیان‌آور لغایت اسفند ۹۱ را کتبا به شعبه مربوطه ارائه نمایند و مبلغ بدهی را بصورت یکجا در یکی از بانک‌های عامل به حساب سازمان واریز کنند، ۱۰۰ درصد جرائم متعلقه بخشیده می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز اظهار کرد: چنانچه این کارفرمایان توانایی پرداخت بدهی‌های قطعی معوقه تا پایان اسفند ۹۱ را به صورت یکجا نداشته باشند، می‌توانند درخواست کتبی خود مبنی بر تقسیط را تا تاریخ ۱۹ دی در دفتر شعبه ثبت کنند.

وی ادامه داد: در اینصورت با توافق شعبه، بدهی کارفرما به شرط اینکه سررسید آخرین قسط از ۲۹ اسفند سال جاری تجاوز نکند تقسیط و در صورتی‌که اقساط تعیین شده در سررسیدهای مقرر پرداخت شود کلیه جرائم متعلقه بخشیده می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز در پایان گفت: چنانچه کارفرما به بدهی‌های قابل اعتراض لغایت اسفند ۹۱ معترض باشد، می‌تواند قبل از تاریخ مقرر شده با پرداخت بدهی به حساب سپرده شعبه و با حفظ حق اعتراض از بخشودگی جرائم برخوردار شود.

به گفته وی ارائه هر گونه مفاصا حساب موضوع ماده ۳۷و ۳۸ قانون تامین اجتماعی منوط به وصول کل بدهی‌های کارگاه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز