خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری 380میلیارد ریالی برای تأسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۴۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: با هدف تأسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در استان البرز 380میلیارد ریال در سال جدید توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، بهزاد غفاری با بیان اینکه سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با رویکرد گسترش بخش خصوصی بدنبال توسعه آموزشهای مهارتی و رونق اشتغال است، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی؛ امکانات و تجهیزات بخش دولتی جوابگوی نیاز بازار کار نبوده و تامین نیاز کشور به نیروی کارآزموده و ماهر با مشارکت بخش خصوصی میسر است.  

وی اظهار داشت :  درراستای توسعه مهارت آموزی و تسهیل در صدور مجوزها، از زمان ابلاغ صدور مجوز تاسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد در 3 روز، از ابتدای سالجاری تا کنون 95 مورد متقاضی درخواست مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد بودند که میزان سرمایه گذاری برای تاسیس ، تجهیز و راه اندازی این آموزشگاهها 380 میلیارد ریال است.

غفاری در خاتمه با اشاره به اینکه آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راهها برای دستیابی به تخصص مناسب است؛ عنوان کرد: انتظار ما از مدیران آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در سراسر استان این است که با برنامه ریزی دقیق و ارائه آموزشهای مهارتی همگام با نیاز بازار کار، جوانان مستعد را برای ورود به مسیر تولید و دستیابی به شغل های با ثبات فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز