خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

رویکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید موجب ایجاد بارقه ای از امید میان فعالان اقتصادی بخش خصوصی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۶

اتاق تشکل اداری و دولتی نیست و ارتباط آن با تشکیلات دولتی در راستای روانسازی و کمک به فعالیت های اقتصادی در رفع مشکلات و موانع تولید و کسب و کار است.

ایلنا: اتاق بازرگانی استان البرز متعلق به همه فعالان اقتصادی استان است و مختص شخص یا صنعت خاصی نیست.

به گزارش ایلنا در کرج، رئیس اتاق بازرگانی البرز در جلسه انتخابات کمیسسون بازرگانی استان البرز با بیان این مطلب در جمع اعضای کمیسیون بازرگانی، هیئت رئیسه اتاق و برخی فعالان اقتصادی استان گفت: خوشبختانه فعالان اقتصادی استان البرز استقبال خوبی از تشکیل این کمیسیون داشته و امیدواریم با انتخابی شایسته بتوانیم در جهت ارتقای اهداف بلند مدت اتاق و فعالان اقتصادی استان گامی موثر برداریم.

وی در ادامه افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی متعلق به همه فعالان اقتصادی استان است و مختص شخص یا صنعت خاصی نیست؛ این تشکل پارلمان بخش خصوصی و محل تجمع نظرات، دیدگاه‌ها و آراء همه فعالان اقتصادی است.

وی تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه به عنوان خدمتگزار فعالان اقتصادی بوده و تمام تلاش آن‌ها تجمیع بازرگانان و تولید کنندگان برای رسیدن به هدفی مشترک یعنی ارتقاء و توسعه اقتصاد استان و کشور است.

طوسی یادآور شد: اتاق تشکل اداری و دولتی نیست و ارتباط آن با تشکیلات دولتی در راستای روانسازی و کمک به فعالیت‌های اقتصادی در رفع مشکلات و موانع تولید و کسب و کار است.

وی در ادامه گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، حسب قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار از سال ۹۱ در اتاق بازرگانی البرز تشکیل شد که اعضای آن متشکل از نمایندگان سه قوه و کلیه تشکل‌های بخش خصوصی بوده که طرفین نظرات خود را در یک فضای دوطرفه و موثر در جهت رفع و حل مشکلات بخش خصوصی مطرح می‌کنند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز در ادامه اظهار داشت: تصمیمات مفید و موثری در راستای حل مشکلات بخش خصوصی و بهبود فضای کسب و کار در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز اخذ شده است؛ مسائلی که در حد اختیار مسئولان استان بوده رفع و مسائل و مشکلات فرا‌تر از استان جهت بررسی و پیگیری به مجلس و دولت ارسال شده است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد: رویکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید موجب ایجاد بارقه‌ای از امید میان فعالان اقتصادی بخش خصوصی شده است.

طوسی با بیان این موضوع که باید با زبان گویا و رسا مشکلات را بیان و به طور جدی پیگیری کرد در پایان گفت: ما به مشورت، تجربیات و راهنمایی صاحبان بنگاه‌ها توجه کرده و باید در جهت اصلاح مسائل بخش خصوصی حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز