خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه ۳۰ دی ماه؛

نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی - اسلامی کرج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۸۷

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی - اسلامی کرج در روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، غفورقاسم پور در حاشیه جلسه هماهنگی و سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی - اسلامی کرج گفت: در این نمایشگاه منتخبی از تولیدات هنر ایرانی _ اسلامی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت. 

قاسم پور گفت:  در شهر کرج ۵ مرکز اصلی تولیدات محصولات عفاف و حجاب بصورت تخصصی تولید دارند و حدود ۲۵ واحد نیز بصورت پراکنده در سطح شهر کرج تولیدات مرتبط با این حوزه را عرضه می‌کنند.

معاون استاندار البرز بیان کرد: در این نمایشگاه نمونه هایی از تولیدات شاخص به نمایش گذاشته می شود و در برنامه های کلانتر برای گردهمایی تمامی برندهای حوزه پوشش اسلامی باید برنامه ریزی و سیاستگذاری شود. 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را  احصا ظرفیت های موجود در این بخش، شناسایی تولیدکنندگان و طراحان در زمینه تولیدات ایرانی -  اسلامی عنوان کرد و افزود: پیوند زنجیره تولید و هنر صنعت پوشش ایرانی از جمله اهداف این نمایشگاه بشمار می‌رود.

قاسمپور در پایان گفت: نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی - اسلامی شهر کرج، عصر پنج شنبه ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱٨ عصر برگزار می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز