خبرگزاری کار ایران

در فراخوانی اعلام شد؛

حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا در حوزه ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۶۸

اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در حوزه ورزش و جوانان حمایت می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، اداره کل ورزش و جوانان استان طی فراخوانی اعلام کرد که در نظر دارد، از پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد در عناوین مرتبط با دو حوزه ورزش و جوانان، به صورت محدود و با در نظرگرفتن این مهم که مساله طرح شده چه میزان از مشکلات و دغدغه های استان را در هر دو بخش ورزش و جوانان مرتفع خواهد نمود، حمایت مالی به عمل آورد.

لذا دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، معاونت امور ورزشی مراجعه کنند.

موضوع پایان نامه ها باید در راستای اولویت ها و نیاز های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان باشد.

جامعه آماری مورد استفاده در پیشنهاده ها باید صرفا مختص به استان البرز باشد و نتایج حاصله مرتبط با مسائل جامعه ورزش و جوانان باشد.

پایان نامه ها و رساله های دکتری می بایست تا پایان سال 1400 دفاع شده باشند یا شوند.

متقاضیان می بایست پروپزال تصویب شده در دانشگاه را ، جهت ثبت مکتوب و اجرای فرآیند به همراه مکاتبه درخواستی ، در دبیرخانه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ثبت کنند .

متقاضی باید از محل تحصیل خود نامه ای مبنی بر بلامانع بودن دریافت کمک مالی و بهره مندی وزارت ورزش و جوانان از نتایج پایان نامه ارائه نماید.

متقاضی نباید از حمایت مالی دیگر سازمان ها و دستگاههای دولتی و عمومی که به نوعی از بودجه های دولتی استفاده می نمایند ، برخوردار شود.

آخرین مهلت ارائه تقاضا 15 / 11 / 1400 بوده و با توجه به محدود بودن اعتبارات ، اولویت با پروپزال هایی است که درخواست حمایت مالی آن زودتر از دبیرخانه اداره کل شماره ثبت دریافت و ارتباط موضوعی بیشتری داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز