خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در البرز اجرا شد/ لزوم ارائه کارت واکسن کووید ۱۹ برای دریافت خدمات دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۱۰

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز با عنوان اینکه طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در استان اجرا می شود، گفت: ارائه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن است.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر مقدم با اشاره به شروع اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا اظهار کرد: در راستای اجرای تصمیمات و مصوبات جلسات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با عنایت به اجرای گسترده واکسیناسیون شهروندان که نتایج خوبی در بر داشت، باید این نتایج حفظ و ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: ضمن اخذ نظرات و طرحهای مختلف کارشناسان و مسئولان عضو ستاد ملی، طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا بر بستر سامانه امید تدوین گردیده است و این طرح از روز یکشنبه مورخ 21 آذر 1400 شروع و در سراسر کشور اجرائی شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز تصریح کرد: با اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ارائه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن است و از محدودیت های قبلی برای شهروندان و صاحبان مشاغلی که واکسن کرونا تزریق کرده اند، کاسته خواهد شد و افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند، از دریافت خدمات و امکانات عمومی منع خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: برای مشاغل و رسته های مختلف شغلی، تدابیر و برنامه ریزی های مخصوصی صورت گرفته که به اطلاع شهروندان خواهد رسید. این امر صرفا با مشارکت همه مردم محقق خواهد شد لذا از تمامی شهروندان البرزی دعوت می شود ضمن کسب اطلاعات دقیق این طرح، یاری رسان مسئولان در اجرای کامل و صحیح آن باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز