خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژ های گازرسانی به 4 روستای استان البرز با اعتبار 126 میلیارد ریالی/ بهره مندی 850 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۲۴

رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران و سرپرست شرکت گاز استان البرز از افتتاح پروژه های گازرسانی به 4 روستای شهرستان طالقان با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد ریال و بهره مندی 850 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سهراب نجار با اشاره به آیین افتتاح پروژه های گازرسانی به 4روستای شهرستان طالقان که با حضور استاندار البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، معاونت عمرانی استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی برگزارشد اظهار داشت: بیش از 13 کیلومتر خط تغذیه، و بیش از 7 کیلومتر شبکه توزیع به منظور گاز رسانی به روستاهای کلانک، سنگبن، آرموت، تکیه آرموت و شهرک فرهنگیان اجرا شده است.

رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران  گفت: پروژه های گازرسانی به 4 روستای شهرستان طالقان با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد ریال افتتاح شد و 850 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ضمن تشکر از صبوری اهالی و ساکنین شهرستان طالقان گفت: هزینه اجرایی گازرسانی در روستاهای کلانک و سنگبن حدود 71 میلیارد ریال و احداث یک ایستگاه گاز TBS، در روستاهای آرموت و تکیه آرموت 35 میلیارد  و یک ایستگاه گاز TBS  هر کدام با ظرفیت 1000متر مکعب بر ساعت و همچنین شهرک فرهنگیان با اعتبار 10 میلیارد ریال و احداث یک ایستگاه گازTBS  با ظرفیت 5000متر مکعب بر ساعت است.

نجار گفت: امیدواریم تا پایان سال 1400،  تعداد 35 پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان  با حمایت تمامی دستگاههای اجرایی و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز