خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج به نمایندگی کارگران، انتخاب شهردار کرج را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۰۴۵

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج در پیامی، انتصاب مصطفی سعیدی سیرایی را به عنوان شهردار کلان‌شهر کرج، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که برای مطالبات قشر فرهیخته و تلاشگر کارگر، گام موثری برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز در پیام تبریک فرشاد اوجانی خطاب به مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج آمده است: 

"با خرسندی فراوان انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان شهردار کلانشهر کرج صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید، کرج بزرگ با تاریخی غنی و مفاخری ارزشمند، نیازمند مدیرانی متعهد، متخصص، انقلابی، صادق و صالح است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی دلسوز و کاربلد و صدیق، با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش مجموعه بزرگ شهرداری کلانشهر کرج خواهد بود.

تجارب ارزنده و موفق جنابعالی که منشاء خدمات فراوان در عرصه های مختلف بوده است، برای شهر شهیدپرور کرج که نیازمند مدیری جهادی و متعهد و متخصص است، تأثیری بسزایی خواهد داشت و فرصت های توسعه این شهر را گشایش خواهد داد.

اینجانب به عنوان خادم و نماینده جامعه بزرگ کارگران کرج، انتظار دارد ضمن توجه به مطالبات این قشر فرهیخته و تلاشگر با همراهی اعضای شورای ششم و وحدت رویه، مسیر توسعه شهر کرج را با سرعت تمام بپیمایید و در احقاق حقوق تمامی شهروندان و عمران و آبادانی شهر کرج، گام موثری بردارید.

امید آنکه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، شاهد توسعه همه جانبه کلانشهر کرج باشیم. 

موفقیت و توفیقات روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز