خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی دانشگاه تهران:

افتتاح کلینیک صنعت، معدن و تجارت، بازخورد مثبت صنایع را به همراه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۶

با توجه به تأسیس بزرگترین پارک علم و فناوری زیست فناوری در البرز و پتانسیل بالای نخبگان استان البرز در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح اولین کلینیک فناوری در استان البرز خواهیم بود.

ایلنا: دانشگاه تهران ایده استفاده از پتانسیل و ظرفیت متخصصین و دانشگاهیان و نخبگان مرتبط با صنعت را به صورت یک پروژه تعریف نمود و این ایده با درخشش خود در کوتاه مدت به عنوان یک شبکه ملی توسط رییس جمهور با عنوان کلینیک صنعت، معدن و تجارت در دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون پژوهشی دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر این کلینیک در سطح کشور در مشهد، قزوین، شیراز، اصفهان و اراک در مجموعه هایی از جمله پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و شهرک های صنعتی استانی فعالیت دارد و در آینده ای نزدیک در استان مازندران، گلستان و کردستان نیز شاهد افتتاح دفتر کلینیک خواهیم بود.

عمو عابدینی در ادامه گفت: کلینیک صنعت، معدن و تجارت دانشگاه تهران در حوزه های مواد، مکانیک، محیط زیست، انرژی، علوم انسانی، مهندسی شیمی، علوم زیستی و پزشکی، بازاریابی و کارآفرینی فعالیت دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و متخصصان صنعتی در حال حاضر عضو کلینیک هستند و تاکنون بیش از ۵۰۰ مشاوره توسط مشاوران این مرکز در حوزه های صنعتی ارائه شده است.

ایشان اظهار داشت: در طول مدت فعالیت کلینیک تنها در بحثمشاوره به صنایع مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و بازخورد مثبت صنایع و رضایت آنها از کیفیت و صرفه جویی بالا در هزینه را به همراه داشته است.

عموعابدینی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به تأسیس بزرگترین پارک علم و فناوری زیست فناوری در البرز و پتانسیل بالای نخبگان استان البرز در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح اولین کلینیک فناوری در استان البرز خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز