خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

برنامه ریزی سال ۱۴۰۰ منطبق بر خلاقیت و نوآوری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۰۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، گفت: برنامه های سال 1400 بدون محدودیت چارت اجرایی باید منطبق بر خلاقیت و نوآوری باشد تا با انگیزه و تلاش بهتر آماده خدمت رسانی به ایثارگران در سال جدید باشیم.

به گزارش ایلنا از البرز سلیمان رستمیان صبح امروز -۱۴ دی ماه -در نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به  لزوم برنامه ریزی برای تحقق برنامه های سال 99 ، اظهار داشت: معاونت ها با برگزاری جلسات تخصصی و نظارت های ستادی از مناطق و شهرستان ها علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و قوت بنیاد، برنامه های باقی مانده تا پایان سال جاری را جمع بندی و با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق چشم انداز و اهداف سال 1400 را نیز ترسیم کنند تا با انگیزه و تلاش بهتر آماده خدمت رسانی به ایثارگران در سال جدید باشیم.

او افزود: برگزاری مستمر جلسات، ارزشیابی مستمر از عملکرد واحد های تخصصی و برنامه ریزی های هدفمند حرکتی موثر و روبه جلو در روند خدمت رسانی به ایثارگران است . هدف ما باید توسعه خدمت به ایثارگران باشد و لازمه این مهم خلاقیت و نوآوری است، نباید اجازه دهیم دچار روزمرگی شویم.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در پایان تاکید کرد: برنامه های سال 1400 باید منطبق بر خلاقیت ونوآوری برنامه ریزی و اجرا شود و محدود به چارت اجرایی نباشد. باید تلاش کنیم تا در برنامه های مختلف شاهد تنوع، نوآوری و خلاقیت باشیم و در نهایت این خدمات سبب رضایتمندی ایثارگران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز