خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه خدمات شهری صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین بسیج ساوجبلاغ و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۶۱

در راستای توسعه‌خدمات شهری و همچنین پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی جامعه، تفاهمنامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه شهرستان ساوجبلاغ و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با حضور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ساوجبلاغ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز ، مسعود حق لطفی در نشستی که با حضور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه شهرستان ساوجبلاغ و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد را اجرای پروژه‌های فرهنگی، درمانی و زودبازده بیان کرد و گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهمنامه هم در زمینه منزلت افزایی برای شهروندان بتواند مثمر ثمر باشد و اثرات و برکاتش که بخشی از آن عمرانی‌‌ و بخش دیگر فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شود، انتفاعش به کل شهرستان برگردد.

حق لطفی ضمن تاکید بر تقویت و توسعه همکاری با بسیج سازندگی، تداوم اجرای طرح‌های مشترک را به نفع مجموعه شهر دانست و اعلام کرد: طرح هایی که با همکاری بسیج سازندگی و توسط بسیجیان اجرا می شود، به لحاظ کیفیت اجرا و هزینه در رده خوبی قراردارد.

وی افزود: بدون تردید همکاری و تعامل هر چه بیشتر با بسیج سازندگی می تواند روند توسعه و خدمات‌رسانی به شهر را تسریع کرده و در نهایت رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.

در این نشست مقرر شد بسیج سازندگی سپاه، جانمایی پایگاه مقاومت بسیج در مساجد شهر را برای بررسی به شرکت عمران تحویل دهد.

همچنین ساخت درمانگاه در شهر را پس از تحویل زمین از سوی شرکت عمران آغاز کند.

تعداد ۸ مدرسه اشتغال محور که در بحث اجتماع محور و کارهای فرهنگی و ورزشی فعالیت می‌کند با بسیج سازندگی سپاه همکاری کرده و با توجه به بحث بیماری کرونا، برای دریافت مجوزات لازم از ستاد کرونا برای راه‌اندازی مجدد این مدارس اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز