خبرگزاری کار ایران

مسئول شوراهای اسلامی کار البرز طرح کرد:

نگرانی واحدهای تولیدی از تامین گاز مصرفی در فصل سرما

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۹

چکیده: «هرگونه تغییر در روند تامین گاز مصرفی مورد نیاز واحدهای تولیدی این استان می‌تواند بر وضعیت اشتغال این استان تاثیر منفی بگذارد.»

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز گفت: هرگونه تغییر در روند تامین گاز مصرفی مورد نیاز واحدهای تولیدی این استان می‌تواند بر وضعیت اشتغال البرز تاثیر منفی بگذارد.

«علی اصلانی» در این باره به ایلنا گفت: از زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش بهای حامل‌های انرژی به ویژه گاز شهری بر هزینه‌های تولیدی افزوده شده‌ است.

این فعال کارگری ادامه داد: شدت این افزایش قیمت به حدی بوده‌ است که در کارخانه‌ها استفاده از سایر مواد سوختی جایگزین همچون گازوئیل و مازوت منسوخ شده است.

وی با یادآوری اینکه هر سال با شروع فصل سرما در واحدهای تولیدی نگرانی‌هایی در مورد تامین و هزینه استفاده از حامل‌های انرژی مطرح می‌شود، گفت: در شرایطی که فعالیت تولیدی با مشکلاتی همچون نبودن نقدینگی مواجه است بسیاری از واحدهای تولیدی تحمل اضافه شدن مشکل فقدان نقدینگی را ندارند.

اصلانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد، دولت با مدیرت صحیح در فصل سرما گاز و سایر مواد سوختی مورد نیاز کارخانه‌ها را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز