خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین کنفرانس مجازی آینده بتن/ بکارگیری تکنیسین‌های صلاحیت دار در ساخت و ساز اجباری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۳۰

نخستین کنفرانس مجازی آینده بتن و ساخت ساز‌های بتنی مقاوم در برابر زلزله با نگاهی ویژه آینده نگر به شرایط زندگی انسان در جهان پسا کووید - ۱۹ امروز و فردا برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، با همکاری انجمن علمی بین المللی بتن (ACI) شاخه ایران و انجمن علمی مهندسی بتن و ساز‌های بتنی ایران در فضای مجازی برگزار می شود.

مرکز تحقیقات بتن بعنوان یک سازمان انسان مدار، در راستای ایجاد جامعه‌ای شهروند محور در طول بیست و پنج ساله گذشته در تلاش برای ایجاد پیوند میان جامعه با صنعت و دانشگاه، همواره تحقق ارتقای کیفی بتن و ساخت و ساز‌های بتنی سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه پایدار ایران را مد نظر داشته است.

آنچه تنها در گرو گسترش فرهنگ نوین رفتاری پساکرونا و بکارگیری اجباری تکنیسین‌های صلاحیت دار کارگاهی پایبند به اخلاق حرفه‌ای و احترام به شعور اجتماعی و وفادار به قوانین، مقررات ملی و رعایت استاندارد‌های ملی اجباری شماره ۶۰۴۴ INSO (بتن آماده - ویژگی ها) نظام بازرسی، ارزیابی، نظارت و کنترل کیفیت تولید بتن آماده در خدمت منافع ملی میسر است.

بررسی عملکرد لرزه‌ای سازه‌های بتنی، اتخاذ تدابیر، استفاده از شیوه‌های نوین تعمیر، ترمیم، بهسازی، نگهداری و مقاوم سازی سازه‌های یاد شده جهت حفظ، نگهداری و پیشگیری از ویرانی آنها، حفظ منابع و سلامت محیط زیست، ارزیابی شرایط به منظور مدیریت ریسک حوادث طبیعی از مهم‌ترین محور‌های برگزاری این کنفرانس در دوران پسا کرونا است.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در این کنفرانس آب بندی ساختار بتن و سازه‌های بتنی، تئوری کاشت آرماتور و تفاوت ان با تئوری انکر، مشخصات بتن‌ها با عملکرد فوق العاده بالا و ویژگی‌های بتن‌های آماده بر اساس استاندارد ۶۰۴۴ مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین خوردگی در بتن وروش‌های تعمیرات سازه‌های بتنی، آزمایش‌های غیر مخرب بتن و نقش افزودنی‌ها در کیفیت بتن در این کنفرانس توسط متخصصان و اساتید علم بتن ارائه می‌شود.

نخستین کنفرانس آینده بتن و ساخت و ساز‌های بتنی در شرایط پسا کرونا، روز‌های ۳ و ۴ تیرماه امسال در مرکز تحقیقات بتن (متب) به مدت ۱۰ ساعت به صورت رایگان برگزار  و گواهینامه مربوط نیز به شرکت کنندگان اعطا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز