خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

احداثبازار صنعت ساختمان با سرمایه‌گذاری موسسه مالی و اعتباری عسکریه

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۱۷

بازار صنعت ساختمان با سرمایه‌گذاری موسسه مالی و اعتباری عسکریه و در ۱۱۷ هزار مترمربع احداثمی‌شود که شامل پارکینگ، انبار، بخش‌های تجاری و اداری، دفاتر فرهنگی و دفاتر کار و جلسات است

کرمان - ایلنا: شهردارکرمان از احداثساختمان جدید شهرداری مرکزی کرمان با همکاری موسسه مالی واعتباری عسکریه خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان ۱۵ هزار مترمربع و شامل سه طبقه همکف اداری، یک طبقه گالری عمومی و پارکینگ است که با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار احداثمی‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان سیف الهی با بیان اینکه پروژه صاروج کرمان در محل گودال خشت‌مال‌ها از دیگر پروژه‌هایی است که با سرمایه‌گذاری موسسه مالی و اعتباری عسکریه احداثمی‌شود، افزود: ۹۴ درصد زمین‌ها در پروژه گودال خشت‌مال‌ها تحویل شده و پلاک‌های وقفی آن با اوقاف هماهنگ شده و کار با قدرت در حال انجام است.

وی گفت: احداثپایانه آدینه کرمان به پایان رسیده و کار قیمت‌گذاری غرفه‌های داخل پایانه و فعال شدن سیستم کامپیوتری فروش بلیط در حال انجام است که در اردیبهشت ماه سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در بافت قدیم مشکل تملک و اسناد ملکی وجود دارد، اظهار کرد: داشته‌های کرمان در بافت قدیم و آثار تاریخی بسیار زیاد است که متاسفانه در حال از دست دادن بخشی از آنها هستیم.

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان در گذشته به شهر شش دروازه شهرت داشت، افزود: درصدد هستیم تعدادی از دروازه‌های قدیم شهر کرمان را احیاء کنیم.

سیف‌الهی با اشاره به ضرورت آبادانی شهر کرمان به ویژه بافت تاریخی شهر، اظهار کرد: دو دروازه گبری و ریگ‌آباد با سازه جدید و نمای تاریخی احیاء می‌شوند.

وی گفت: اجرای دروازه قرآن در ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران در دستور کار شهرداری کرمان قرار گرفته که در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه زلزله‌های پی در پی و بالا آمدن آب‌های زیرسطحی سبب مهاجرت ساکنان بافت قدیم به سایر مناطق شهر کرمان شده است، گفت: مسئولان باید این مهم را مد نظر قرار داده و از رکود و رخوت بافت قدیم کرمان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه رخدادهای طبیعی و انسانی در تمام شهرهای ایران و جهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه اخبار مربوط به زلزله‌های کرمان و ناامنی‌ را کمتر منعکس کرده و سبب ایجاد موج کرمان گریزی و کرمان هراسی در کشور و جهان نشوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز