خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شستا:

بیش از ۲ میلیون کد بورسی سهام شستا را خریدند/ ۲۳ شرکت مهم سازمان در بورس عرضه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۰۱

مدیرعامل شستا گفت: امروز ۱۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا به عنوان ۵۳۷ شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، محمد رضوانی فر در پایان مراسم عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی گفت: امروز ۱۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا به عنوان ۵۳۷ شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه شد.

وی ادامه داد: امروز از ۸ میلیارد سهم، ۶.۷ میلیارد سهم عرضه شد و ۱.۳ میلیارد سهم باقی مانده روز شنبه براساس مصوبه سازمان بورس اوراق بهادار در اختیار صندوق‌های سرمایه گذاری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شستا بیان کرد: استقبال گسترده‌ای از این سهم صورت گرفته و کشف قیمتی که امروز صورت گرفته است بیانگر پر پتانسیل بودن این سهام است.

وی افزود: امروز سهام خود شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی واگذار شد و از ۱۸۷ شرکت این مجموعه، ۸۲ شرکت قبلاً وارد بازار بورس شده بودند و امسال نیز ۲۳ شرکت مهم این سازمان در بورس عرضه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شرکت در ۲۰ فروردین ماه عرضه بزرگی را در بورس داشت بیان کرد: از نظر ارزشی ۸۰ درصد پرتفوی شرکت تأمین اجتماعی وارد بورس شدند و امسال نیز ۹۵ درصد پرتفوی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی وارد بورس می‌شود.

رضوانی فر ادامه داد: امسال ۴۶۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه در شرکت‌های زیر مجموعه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز