خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی انتقال نیروی نواحی برق منطقه‌ای تهران برای پیک بار سال 99

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۳۰

مدیر امور انتقال نیروی نواحی برق منطقه‌ای تهران، از آمادگی این امور در زمینه خطوط شبکه تحت پوشش برای پیک بار سال 99 خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، مجید باجلان با تاکید بر استفاده 100 در صدی از تجهیزات ساخت داخل مانند هادی لینکس، یراق آلات، مقره سرامیکی، آهن آلات دکل و ... اقدامات قبل از پیک بار سال 99  این امور را در سطح  خطوط شبکه تحت پوشش خود اعلام کرد و گفت: از این میان می‌توان به شستشوی 4 مدار خط 400 کیلوولت،‌ 7 مدار 230 کیلوولت و 48 مدار 63 کیلوولت مقره‌های آلوده خطوط 63 کیلوولت، ترموگرافی خطوط پربار انتقال و فوق توزیع و شناسایی و رفع 39 مورد عیوب نقاط داغ که همچنان ادامه دارد اشاره کرد.

وی همچنین، سربرداری درختان حریم خطوط حدود 1900 اصله درخت تا بهمن ماه، دوبله کردن زنجیره مقره‌های خطوط متقاطع با بزرگراه‌ها، راه آهن و ... (350 دکل از سالیان قبل تاکنون)، تعویض بخشی از هادی‌های فرسوده 6 مدار خط 63 کیلوولت، رفع نشتی روغن و برقدار کردن کابل دوشان تپه-بوعلی را دیگر فعالیت‌های انجام شده در این زمینه برشمرد.

مدیر امور انتقال نیروی نواحی برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده باید از مواردی مانند حذف دمپرجمپر و نصب دمپر استوک بریج در خطوط 63 کیلوولت (10 مدار خط)، تکمیل 80 درصد نصب تابلوهای شناسایی GIS روی دکل‌های خطوط انتقال و فوق توزیع، مرمت استاب‌ها، اصلاح فونداسیون و رنگ آمیزی دکل‌های خط پردیس- عامری به طور کامل و اصلاح سیستم زمین پای دکل‌های خطوط انتقال و فوق توزیع (9 مدار خط 63 کیلوولت)؛ بررسی و رفع تجاوز به حریم های خطوط و تعویض دکل 98 و 99 خط 63 کیلوولت تهرانپارس-سیمان دماوند-گچ (در حال انجام) نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز