خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان خبر داد:

احداث پست 230/63 کیلوولت اسالم تالش

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۴۲۵

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت:ظرفیت پست سیار 63/20 کیلوولت اسالم تالش تا قبل از پیک گرمای تابستان امسال از 15 مگاولت آمپر به 30 مگاولتآمپر افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از تالش، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل برق منطقه ای گیلان در حاشیه جلسه هماهنگی و پی گیری های ویژه شهرستان تالش در بین خبرنگاران گفت: ظرفیت پست سیار 63/20 کیلوولت اسالم تالش تا قبل از پیک گرمای تابستان امسال از 15 مگاولت آمپر به 30 مگاولتآمپر افزایش می یابد.

رئیس هیات مدیره برق منطقه ای گیلان بیان کرد: شرکت برق منطقه ای گیلان آماده نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 230/63 کیلوولت با ظرفیت 40 مگاولت آمپر برای افزایش ظرفیت پست تالش می باشد اما افزایش ظرفیت مذکور مستلزم تهیه زمین در جوار پست تره طول تالش به میزان 1500 متر مربع است؛ لذا مقرر شد فرمانداری تالش موضوع تهیه زمین در جوار پست تره طول تالش به میزان 1500 متر مربع را به صورت مستمر پیگیری ونتیجه را اعلام کند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع احداث پست 63/20 کیلوولت لیسار شهرستان تالش در دستور کار مطالعه و طراحی شرکت برق منطقه ای گیلان قرار دارد و تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

بلبل آبادی گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان در نظر دارد با هدف تقویت و ارایه برق مطمئن و پایدار و افزایش ظرفیت شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق شهرستان تالش، یک دستگاه پست 230/63 کیلوولت در شهرستان تالش احداث نماید. برای این منظور، مجری طرح پستهای این شرکت موضوع تهیه و خرید زمین به منظور احداث پست مذکور به میزان 15000 مترمربع را به طور مستمر و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان تالش یک دستگاه ترانسفورماتور سیار با ظرفیت 40 مگاولت آمپر در سطح شبکه انتقال و یک دستگاه ترانسفورماتور سیار با ظرفیت 15 مگاولت آمپر در سطح فوق توزیع و دو دستگاه ترانسفور ماتور ثابت با ظرفیت 30 مگاولت آمپر در سطح فوق توزیع نصب شده است و در مجموع قدرت ظرفیت ترانسفور ماتورهای نصب شده در شهرستان تالش 115 مگاولت آمپر می باشد.گران بودن و کمبود زمین مناسب و عدم همکاری مالکین در فروش زمین و همچنین کمبود نقدینگی از مهمترین علتهای طولانی شدن و تعویق اجرای پروژه های این شهرستان است.

بلبل آبادی خاطرنشان کرد: با احداث پست جدید 230/63 کیلوولت تالش، تامین انرژی برق مطمئن و پایدار منطقه تالش با ضریب اطمینان و پایداری بسیار مناسبی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز