خبرگزاری کار ایران

در سازمان توسعه تجارت؛

نخستین جلسه میز تخصصی منطقه‌ای آفریقا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۶۹

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی از برگزاری اولین جلسه میز تخصصی منطقه‌ای آفریقا با هدف بررسی مشکلات و راهکارهای توسعه صادرات به این قاره، در سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن، با بیان این خبر اظهار داشت: در جلسه میز تخصصی آفریقا در خصوص مشکلات حمل و نقل دریایی کالاهای صادراتی به کشورهای این قاره با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی به‌ویژه، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های عمده صادرکننده به قاره آفریقا و اتاق مشترک بازرگانی ایران- آفریقا گفت‌وگو شد.

 وی افزود: در این جلسه پس از  بررسی آخرین وضعیت روابط تجاری آفریقا با جهان و همچنین ایران با آفریقا، روند و مشکلات حمل و نقل دریایی صادرات کالا به آفریقا، از جمله وجود نداشتن خط منظم و مستقیم کشتیرانی به مناطق مختلف آفریقا، رعایت نشدن ضوابط برنامه ای و بی اطلاعی از برنامه شرکت کشتیرانی حافظ دریا، عدم اطلاع از مفاد تفاهم نامه شرکت فوق با سازمان توسعه تجارت ایران و پاسخگو نبودن شرکت کشتیرانی ج.ا.ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این جلسه مقرر شد برای رفع هر کدام از مشکلات و مسائل مطرح شده، پیگیری‌های لازم از دستگاه‌های ذیربط به عمل آید.

گفتنی است، در این جلسه، احسان قمری، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، اقدامات و برنامه‌های این سازمان در خصوص توسعه حمل و نقل دریایی با قاره آفریقا را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز