خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

امضاء تفاهمنامه بین انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی و سازمان ملی استاندارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۵۶

صبح امروز، تفاهمنامه همکاری بین انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی و سازمان ملی استاندارد امضا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه امضای تفاهمنامه بین انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی و سازمان ملی استاندارد، حبیب‌الله انصاری رئیس این انجمن با اشاره به سابقه همکاری این تشکل با استاندارد گفت: بحث استاندارد از جمله موضوعاتی است که با سلامت و ایمنی زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد و علاوه بر آن موجب ارتقاء کیفی محصولات می‌شود. ما در سالهای گذشته نیز تفاهمنامه‌هایی با سازمان استاندارد داشتیم و امروز با امضاء این تفاهمنامه یک روز به یاد ماندنی و مهم در تاریخ تولیدات لوازم خانگی در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: این انجمن با سایر تشکل‌های مربوطه همکاری و ارتباط مستمر دارد و در قالب همین همکاری‌ها است که می‌توانیم دومین بازار کشور به لحاظ نقدینگی را سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به مفاد این تفاهمنامه گفت: نظارت فراگیر بر تولیدات لوازم خانگی از مرحله ساخت تا توزیع و کنترل استاندارد در بازارهای مختلف، آموزش نیروهای انجمن لوازم خانگی در خصوص استانداردها، همکاری در تدوین استانداردهای بین‌المللی این محصولات و اشاعه فرهنگ استاندارد و ایمنی در واحدهای تولیدی لوازم خانگی از مهمترین محورهای این تفاهمنامه است.

انصاری تصریح کرد: به زودی اعضای انجمن با بازرسان سازمان ملی استاندارد، تیم‌های مشترک تشکیل خواهند داد که کار آنها نظارت و شناسایی واحدهایی است که به اصول استاندارد توجه‌ای ندارند. همچنین یک کمیته اجرایی مشترک بین اعضای انجمن و کارشناسان ارشد سازمان ملی استاندارد برای اجرای این تفاهمنامه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز