خبرگزاری کار ایران

معاون علمی رئیس جمهوری‌:

بازیگران سنتی حمل و نقل اگر با شرکت‌های استارت‌آپی مشارکت نکنند بازنده هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۹۶۵

معاون علمی رئیس جمهور اظهار داشت: برخی از شرکت‌های استارت‌آپی به طور هفتگی 10 درصد رشد دارند بنابراین شرکت‌های حال حاضر حمل و نقل نمی‌توانند با این شرکت‌ها رقابت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سورنا ستاری در اختتامیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه خوشبختانه پنج ماه اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه هوشمندسازی در حمل و نقل رخ داده است اظهار داشت: اخیرا توانستیم با شرکت‌های داخلی در حوزه ساخت تجهیزات رادارهای هواشناسی اقداماتی انجام دهیم و قرار بر این است که ساخت بخشی از این تجهیزات از طریق شرکت‌های داخلی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان انجام شود.

معاون علمی رئیس جمهوری ادامه داد: هوشمندسازی‌ها در چند ماه اخیر در حوزه حمل و نقل روند رو به رشدی داشته اما هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید بین هوشمندسازی و الکترونیکی شدن بسترها تفاوت قائل شویم، گفت: هوشمندسازی این نیست که دیتاهای معمولی را الکترونیکی کنیم بلکه در هشمندسازی باید پلتفرومی ایجاد شود تا تعاملات و ارتباطات از این طریق باشد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: بازیگران سنتی حوزه حمل و نقل به هیچ عنوان نمی‌توانند با جوانان استارت‌آپی رقابت کنند. بازیگران سنتی با ادامه این روند صد در صد بازنده هستند و تنها راه نجات آنها این است که در این پلت‌فروم‌ها مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند.

ستاری با تاکید بر اینکه رشد شرکت‌های استارت‌آپی بسیار سریع است، تاکید کرد: برخی از شرکت‌های استارت‌آپی به طور هفتگی 10 درصد رشد دارند بنابراین شرکت‌های حال حاضر حمل و نقل نمی‌توانند با این شرکت‌ها رقابت کنند.

وی افزود: توصیه من به تمام بازیگران سنتی حوزه حمل و نقل این است که در این بازار سرمایه‌گذاری کنند و اگر امروز وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند بازار را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز