خبرگزاری کار ایران

پروتکل افزایش تجارت دریایی ایران و روسیه به امضاء رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۵۴

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در روسیه پروتکل افزایش تجارت دریایی ایران و روسیه به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با معاون وزیر و رییس آژانس فدرال حمل و نقل دریایی و رودخانه‌ای روسیه دیدار و گفتگو کرد.

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سه شنبه ۱۲ آذر ماه با یوری توتسکوف، معاون وزیر حمل و نقل روسیه و رییس آژانس فدرال حمل و نقل دریایی و رودخانه ای این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

توسعه همکاری های دریایی و بندری در دو سوی دریای خزر، مبادله پروتکل همکاری های بندری، بررسی مسائل و مشکلات کشتی های ایرانی در بنادر روسیه و سرمایه گذاری مشترک در بنادر دو کشور، محور این گفتگوها را تشکیل می‌داد.

طرفین در این گفتگوها بر ضرورت گسترش سرمایه گذاری مشترک در بنادر، توسعه بنادر، رفع موانع شرکت‌های کشتیرانی و افزایش حمل و نقل دریایی در دریای خزر تاکید کردند.

در حال حاضر حجم مبادلات دریایی بین ایران و روسیه کمی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال است، که پیش بینی می‌شود با اجرایی شدن پروتکل توسعه حمل و نقل دریایی بین دو کشور، به بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ تن افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز