خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد:‌

سایت‌های خودروسازی در خارج کشور لانه مار شده‌اند/ ایجاد هر شغلی، شلیک موشک به قلب دشمن است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۱۷

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: نباید به مردم و سرمایه‌گذار بدبین بود بلکه با این وضعیت باید به نظام دیوان‌سالاری که اجازه چنین تخلفاتی را می‌دهد نیز بدبین شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در مراسم رونمایی از دو کامیونت جدید گروه خودروسازی بهمن، محمدعلی وکیلی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: گفتمان مشترکی بین تولید و دفاع مقدس وجود دارد و آن گفتمان خودباوری است. ما با تکیه بر این فعل می‌توانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم به شرط اینکه خودمانی‌ها سنگ‌اندازی نکنند و انحرافی در مسیر خواست ملت به وجود نیاورند.

وی ادامه داد: من هفته گذشته از یک شرکت خودروسازی دولتی بازدید کردم و در آنجا هم گفتم که این شرکت گران اداره می‌شوند چون دولتی است، اما در اینجا من چنین چیزی را نمی‌بینم زیرا اصل اول رضایت مشتری است.

وی با اشاره به وجود سایت‌های تولیدی خودرو سایپا و ایران خودرو در خارج از کشور گفت:‌ این تفکر اشتباه ایجاد سایت‌ها در خارج از کشور با پول ملت، سبب شده که اکنون این سایت‌ها تبدیل به لانه مارها شوند و هر ساله هزینه سنگینی برای ما ایجاد کنند و اکنون ما در حال مدارا کردن هستیم.

وکیلی خاطرنشان کرد: هر جریان و تصمیمی که در مسیر ناامن کردن سرمایه‌گذاری داخلی اتخاذ شود حرکت کردن در مسیر دشمن است و تنها راه نجات اقتصاد دولت‌زده ایران تکریم بخش خصوصی است.

وی با تصریح بر اینکه باید با فسادها مقابله شود گفت: نباید با اسم مبارزه با فساد کاری کرد که سرمایه‌ها از کشور خارج شوند  من این مساله را در جلسه با وزیر اقتصاد و رئیس قوه قضائیه نیز گفتم. ما برای مبارزه با فساد باید لوازم آن را داشته باشیم که آن هوشمندسازی گمرکات، صدور مجوزها در فضای کسب و کار و دولت الکترونیک است. باید مشخص باشد که پول‌ها به چه منظوری گردش پیدا می‌کنند و مبدا و مقصد آنها معلوم باشد، نباید به مردم و سرمایه‌گذار بدبین بود بلکه با این وضعیت باید به نظام دیوان‌سالاری که اجازه چنین تخلفاتی را می‌دهد نیز بدبین شد.

وکیلی افزود: ایجاد هر شغلی مانند شلیک یک موشک به قلب دشمن است و بیکار شدن هر کارگر شلیک به خود است. من به مدیران خودروسازی گفتم که شما و مهندسان در قبال جان مردم مسئول هستید و اگر این امر به صورت حقوقی اثبات نشود اما چیزی از مسئولیت شرعی و الهی آن کم نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز