خبرگزاری کار ایران

حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه 1398

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۳۲

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه 1398 خبر داد.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی گاز ایران، روح اله نوریان با اعلام این خبر، اظهار داشت: تمام زیرساخت های لازم برای طرح حذف قبوض کاغذی آماده شده است.

 وی اظهار کرد: در شرکت های گاز استانی، با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تلفنی، ایمیلی و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکین در این خصوص شده، که تاکنون بیش از 7 میلیون شماره همراه مشترکین جمع آوری شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای تمامی 23 میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود 850 میلیارد ریال بصورت سالیانه در هزینه های آشکار صرفه جویی خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به مزیت های طرح مذکور بیان کرد: از مزایای حذف قبوض کاغذی، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها می توان به ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکین، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست اشاره کرد.

گفتنی است برای اجرای این طرح، پروژه ای تحت عنوان ESB (Enterprise Service BUS) در دستور کار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که مطابق اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های بعمل آمده، پیش بینی می شود تا اواخر مهرماه سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

 لازم به ذکر است که درخصوص پیاده سازی و اجرای این موضوع جلسات متعددی با شرکت های ارائه دهنده سرویس از جمله psp ها و سرویس دهندگان اصلی پیامک برگزار شده است.

وی در پایان سخنان خود از مشترکین محترم درخواست کرد تا از طریق یکی از درگاه های اطلاع رسانی نظیر وب سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت های گاز استانی، اطلاعات پرونده ای خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز