خبرگزاری کار ایران

تا آستانه نابودی صنعت قطعه سازی رفتیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۶۲

رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان گفت: در شش ماهه دوم در آستانه نابودی این صنعت پیش رفتیم که اگر درایت دولت و شخص وزیر صمت نبود اکنون کمر این صنعت شکسته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در گردهمایی بزرگ قطعه‌سازان کشور که مرتضی مرتضوی رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان با اشاره به وضعیت اعضای این انجمن در سال 97 گفت: به جرات می‌توانم بگویم که این سال پرفراز و نشیب‌ترین سال در طول تاریخ صنعت قطعه‌سازی بود به طوری که در شش ماهه دوم در آستانه نابودی این صنعت پیش رفتیم که اگر درایت دولت و شخص وزیر صمت نبود اکنون کمر این صنعت شکسته بود.

وی ادامه داد: آقای رحمانی سختی‌های زیادی کشیدند تا بتوانند مصوبه تسهیلات را برای قطعه‌سازان از دولت بگیرند و پرداخت بخشی از آن را در همان سال 97 انجام دهند. جا دارد من از تلاش مدیران و همکاران قطعه‌سازی نیز تشکر کنم که نگذاشتند این صنعت و کارگران و وابستگان به آن وارد بحران شوند و به هر قیمتی بود قطعه‌سازی کشور را سر پا نگهداشتند.

مرتضوی در پایان با اشاره به نامگذاری سال گفت: امیدوارم در راستای فرمایش رهبر انقلاب با کمک دولت و مجلس بتوانیم روند جهشی که در اسفند سال 97 شاهد بودیم را ادامه دهیم و با کمک شما همکاران بتوانیم رکورد جدیدی در تولید قطعه کشور به جای بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز