خبرگزاری کار ایران

سهم بالای ایران در بازسازی سوریه

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۶۸

سرپرست هیات تجاری سوریه گفت: ایران در روزهای بسیار سخت در کنار سوریه بوده و با فدا کردن خون جوانان خود در کنار ما مانده است بنابراین باید سهم بالایی در بازسازی سوریه داشته باشد و ما به همین منظور به ایران آمده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود ناصر الفتوح سرپرست هیات تجاری سوریه در جلسه هم‌اندیشی تیم تجاری سوریه با اعضای اتاق تعاون ایران اظهار کرد: سیاست ممتازی که بین دو کشور دوست وجود دارد پایه‌گذار آن حافظ اسد بنیانگذار سوریه بوده است. مسئولین عالی‌رتبه دو کشور با هم جلسات متعددی را برای از میان بردن تحریم‌ها داشته‌اند و دیدار امروز ما عملکرد عملی‌ای را برای تحکیم روابط و توسعه آن در همه زمینه‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: ایران و سوریه در دمشق به 18 توافقنامه رسیده‌اند. ایران دوست ما و در روزهای سخت کنار ما بوده است و با فدا کردن خون جوانان خود در کنار ما مانده است. بنابراین باید سهم بالایی در بازسازی سوریه داشته باشد و ما به همین منظور به ایران آمده ایم.

سرپرست هیات تجاری سوریه گفت: اولویت سوریه در همکاری‌ها برای بازسازی این کشور، گروه‌ها و کشورهایی است که همراه و همکار با ما در جنگ با گروه تکفیر بودند. دروازه‌های سوریه بر روی تجار ایرانی در زمینه‌های مختلف تجاری، صنعتی و استفاده از پتانسیل‌های مشترک دو کشور باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز