خبرگزاری کار ایران

مشارکت آلمان در نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۳۵

تهران از سیزدهم تا شانزدهم بهمن‌ماه میزبان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین است.

به گزارش ایلنا؛ علی محتشم امیری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال نمایشگاه لجستیک تهران میزبان تعداد زیادی از دست‌اندرکاران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که امید می‌رود با ایجاد فضای مناسب برای تعامل و تبادل کالا، تکنولوژی و دانش لجستیکی باعث رشد این صنعت و در نهایت با حرکت به سمت تولید بهینه سبب رشد در تولید ملی شود.

وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین تاکنون با نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، روسیه، چین، آذربایجان مذاکراتی صورت گرفته که تاکنون هیات آلمانی در حد 250 متر حاضر به مشارکت شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سالن‌های 6 و 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران و در فضایی بالغ بر 6 هزار متر مربع برگزار می‌شود، گفت: در این دوره 60 شرکت ایرانی و خارجی تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و این روند ادامه دارد.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و نمایش شبکه‌ای گسترده از فعالان صنعت لجستیک، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه‌های مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و شبکه‌های کسب و کار، تعامل و همکاری پویا با دانشگاه‌های معتبر و نهادهای مرجع و دانش‌بنیان است.

محتشم امیری افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، انجمن لجستیک ایران و همکاری مجموعه‌هایی از کشورهای آلمان، چین و مالزی برگزار می‌شود.

وی ارائه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را مهمترین هدف و حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور را مهمترین اولویت برپایی این نمایشگاه بیان کرد.

به گفته محتشم امیری امروز یکی از داغ ترین بحث‌های اقتصادی جهان نقش چشم‌گیر لجستیک و تاثیر به سزای آن در تولید بهینه است و سال‌هاست که شرکت‌های بزرگ یا چند ملیتی دنبال راه حلی برای حضور و سرمایه‌گذاری در بازار ایران، نه تنها برای سهیم بودن بلکه برای بهره‌برداری از موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران در راستای کاهش هزینه‌ها هستند.

محتشم امیری اضافه کرد: بی‌گمان برگزاری چنین نمایشگاهی در راستای تجمیع شرکت‌های داخلی فعال صنعت لجستیک و هم‌اندیشی صاحبان‌نظر در راستای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند نقش موثر و سازنده‌ای در توسعه این صنعت ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز