خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گردشگری و هتلداری در جزیره کیش گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۲

شرکت های خارجی از کشورهای ارمنستان، آمریکا(ایرانیان مقیم ایالات متحده)، تاجیکستان، آلمان، تایلند، ترکیه و مالزی در این نمایشگاه بین المللی حضور یافته‌اند.

ایلنا: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه صنایع دستی شامگاه سه شنبه هشتم بهمن در جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، در آیین گشایش این نمایشگاه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و مسوولان شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی حضور داشتند.

سفیران کشورهای اتریش، ژاپن، کویت، تایلند و دبیر اول سفارت مالزی در تهران از جمله حاضران در این آیین بودند.

۱۸۲ شرکت فعال در حوزه گردشگری به همراه هفت کشور خارجی و ۱۱۰ شرکت در زمینه صنایع دستی کشورمان به همراه دو کشور خارجی در این نمایشگاه به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخته‌اند.

شرکت‌های خارجی از کشورهای ارمنستان، آمریکا(ایرانیان مقیم ایالات متحده)، تاجیکستان، آلمان، تایلند، ترکیه و مالزی در این نمایشگاه بین المللی حضور یافته‌اند.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در زمینه صنعت گردشگری، معرفی هتل و هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی، مراکز تورگردانی، خطوط هوایی، دریایی و ریلی، فراهم کردن زمینه شناخت و تبادل اطلاعات سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری، معرفی موسسات و شرکتهای IT، تجهیزات هتلداری، شرکت‌ها و موسسه‌های ارائه دهنده خدمات سفر، مقاصد گردشگری ایران و جهان و عرضه صنایع دستی استان‌های مختلف کشور آغاز به کار کرده است.

از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه استقبال قابل توجه بخش خصوصی از شرکت در این نمایشگاه است که به نسبت نمایشگاه سال گذشته، دو و نیم برابر رشد داشته است.

توسعه صنعت گردشگری، تقویت گردشگری دریایی، فعالیت آژانس‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری، هتلداری و تجهیزات و صنایع وابسته، جاذبه‌ها و رویدادهای گردشگری، نقش بانک‌ها وبیمه‌ها در تقویت صنعت گردشگری از جمله محورهای برگزاری هفتمین نمایشگاه است.

مناطق آزاد تجاری، دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری، شرکت‌های گردشگری الکترونیک، هتل‌ها، موسسات مالی و اعتباری، بانک‌ها و بیمه‌ها، تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم سفر، مبلمان و دکوراسیون هتل‌ها، سفره خانه‌ها و مراکز پذیرایی سنتی، نشریات تخصصی گردشگری، آموزشگاه‌ها و دانشکده‌های گردشگری، موسسات گردشگری سلامت، سفارتخانه‌ها و موسسات اکوتوریسم در این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از هفت هزار مترمربع دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه بین المللی تا یازدهم بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز