خبرگزاری کار ایران

با موافقت وزیر اقتصاد؛

امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت دوباره فعال شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۶۴

بنا به درخواست سازمان خصوصی‌سازی و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از امروز فعال شد.

به گزارش ایلنا، به دستور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دریافت شبای مشمولان سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود نشده‌‌اند، در سامانه سهام عدالت به طور موقت فعال شده است.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌‌سازی، کلیه مشمولانی که تاکنون در سامانه سهام عدالت به طور موقت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده‌‌اند، از امروز می‌‌توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

بدیهی است پس از راستی‌‌آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک‌های عامل، سود عملکرد سال ۱۳۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۱۳۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی‌‌سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین اقدامات آماده‌‌سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی‌‌سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، به زودی سود این گروه از مشمولان شامل روستائیان و عشایر کشور نیز با اطلاع‌‌رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.

سازمان خصوصی‌‌سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود نکرده‌اند، توصیه کرده است از فرصت محدود ایجاد شده در جهت وارد کردن و ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام و بهره‌‌برداری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز