خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران:

ساخت هواپیمای غیرنظامی را در دستور کار نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۱۲

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه ساخت هواپیمای مسافری را در دستور کار نداریم گفت: هر چند معاونت علمی و فناوری برنامه‌ای برای ساخت هواپیمای سیویل ندارد اما شرکت‌های توانمند در این حوزه را حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سورنا ستاری در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه ساخت هواپیمای مسافری در کشور اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ساخت هواپیمای غیرنظامی را در دستور کار ندارد اما به دنبال این هستیم که شرکت‌هایی را که توانمندی در این حوزه دارند را به صورت جدی تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های توانمندباید وارد حوزه ساخت هواپیمای سیویل (غیرنظامی) شوند گفت: در حوزه سیویل تکنولوژی‌های بسیار قوی در شرکت‌های داخلی وجود دارد که باید آن را توسعه دهیم.

ستاری درباره تقویت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: فرهنگ حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید در داخل کشور ایجاد شود و در حال حاضر در حوزه کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و فقط دستگاه‌های نظارتی نیستندکه مانع‌تراشی می‌کنند بلکه دستگاه‌های دولتی هم در این سیستم اخلال ایجاد می‌کنند.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه محیط مناسب برای کسب‌وکارهای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز به اصلاح فرهنگ عمومی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز