خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط بین‌الملل کشاورزی اتحادیه اروپا اعلام کرد:

اروپا و ایران شش هزار سال است که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند/ ارتباط مردم با مردم را هدف‌گذاری کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۹۰

جان کلارک اظهار داشت: ما سه هدف داریم ابتدا راجع به جزئیات مواد غذایی اروپایی صحبت می‌کنیم سپس استانداردهای بالای محصولات اروپایی و در آخر ارتباط مردم با مردم را هدف‌گذاری کرده‌ایم. ما امیدواریم این آشنایی به تجارت بیشتر ما بین ایران و اتحادیه اروپا منجر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جان کلارک مدیر کل روابط بین‌الملل کشاورزی اتحادیه اروپا در همایش همکاری‌های کشاورزی ایران و اتحادیه اروپا که امروز در هتل اسپیناس برگزار شد، اظهار کرد: کشورهای تحت پوشش اتحادیه اروپا و ایران شش هزار سال است که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند و شرایط متنوع اقلیمی را تجربه کردند ما با چالش مشترکی روبرو هستیم و رساندن مواد غذایی که رو به پیری هستند از وظایف ماست.

وی افزود: ما معتقد به همکاری با ایران هستیم دو سال پیش کمیسر هوگن به ایران آمد و با وزیر ملاقات داشت و به دنبال همکاری در زمینه کشاوزری در چارچوب برجام بودند. از سال گذشته که این همکاری‌ها آغاز شد اقدامات بسیاری انجام شده است. اتحادیه اروپا مشتاق قزل‌آلای ایران و کشمش در بازار خودش است ما همچنین مجوز صادرات اسب از ایران به اتحادیه اروپا و واردات گوشت گاو و گوسفند به ایران را داده‌ایم.

کلارک در ادامه تصریح کرد: ما سه هدف داریم ابتدا راجع به جزئیات مواد غذایی اروپایی صحبت می‌کنیم سپس استانداردهای بالای محصولات اروپایی و در آخر ارتباط مردم با مردم را هدف‌گذاری کرده‌ایم. ما امیدواریم این آشنایی به تجارت بیشتر ما بین ایران و اتحادیه اروپا منجر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز