خبرگزاری کار ایران

دسترسی آسان به «ایران مال» همراه با فضای تفرجگاهی مناسب

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۰۸

بازار بزرگ ایران (ایران مال) دارای 2 باغ است. باغ ایرانی با الهام از باغ ماهان کرمان و با مساحت حدود 16 هزار متر مربع و باغ دیدار با مساحت حدود 3 هزار متر مربع که در مجاورت بازار سنتی قرار دارد و از اماکنی است که با نگاه جذب گردشگر در این مجتمع ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، یکی از مزیت‌های مجتمع بزرگ ایران مال، دسترسی مناسب شهروندان به آن است. حدود 53 دسترسی شاما تونل همسطح، راه‌های ارتباطی، راه‌های اختصاصی از شریان اصلی شمالی و جنوبی، دارا بودن بیش از 20 هزار پارکینگ خودرو و موتورسیکلت به صورت رایگان، سرای سالمندان، آبنمای موزیکال و دریاچه‌ای به مساحت 14 هزار متر مربع نیز از امکانات دیگری است که در راستای تامین رفاه و تفریح بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

باغ و فضای تفرجگاهی

در کنار دسترسی آسان، این مرکز خرید دارای باغ و فضای تفرجگاهی بسیار منحصر به فرد نیز می‌باشد. بازار بزرگ ایران (ایران مال) دارای 2 باغ است. باغ ایرانی با الهام از باغ ماهان کرمان و با مساحت حدود 16 هزار متر مربع و باغ دیدار با مساحت حدود 3 هزار متر مربع که در مجاورت بازار سنتی قرار دارد و از اماکنی است که با نگاه جذب گردشگر در این مجتمع ساخته شده است. جاده تندرستی با مسافت 2.5 کلیومتر نیز از مواردی است که می‌تواند مورد استقبال بازدید کنندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز