خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت؛

پاسخگویی تلفنی معاونان وزیر راه و شهرسازی به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۹۲۷

معاونت‌های "توسعه مدیریت و منابع انسانی" و "شهرسازی و معماری" مستقر در ستاد وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت، روز چهارشنبه هفتم شهریور 97­ به تماس‌های تلفنی در حوزه کاری خود پاسخ می دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری­ وزارت راه و شهرسازی؛ مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی­ این وزارتخانه با اشاره به شعار امسال هفته دولت با مضمون شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی اعلام کرد: سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه هفتم شهریور،­­به تماس های گرفته شده با شماره تلفن 88878040-021 پاسخ خواهد داد.

بنابراین گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: معاونت شهرسازی و معماری ساعت 12 تا 14 روز چهارشنبه هفتم شهریور، به تماس های گرفته شده با شماره تلفن 82244404-021 پاسخ خواهد داد.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در پایان تاکید کرد: برای تحقق شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در وزارت راه وشهرسازی، افرادی که در این حوزه می خواهند امور مربوط را پیگیری کنند، می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز و در طول سال به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی (http://shahrah.mrud.ir) مراجعه کنند.

سامانه شهراه، سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی است که هدف اصلی آن ایجاد پنجره واحد برای ارائه همه ­خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های زیر مجموعه آن به صورت الکترونیکی و ارتباط دوسویه با شهروندان است.

علاوه بر این سامانه، تلفن های واحد ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه به شماره 82244090-021 در طول شبانه روز آماده دریافت پیام های و پیشنهادهای مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز