خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان خبر داد:

سهم ۱۲ میلیارد تومانی کردستان از اعتبارات احیای بافت‌های فرسوده

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۲۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: ۱۲ میلیارد تومان سهم استان از محل بافت‌های فرسوده برای احیای این بافت ها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری در همایش شهرداران و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان اظهار داشت: در راستای یاری رساندن به اجرای طرح های شهرداری تسهیلات قرض الحسنه‌ای که طی تفاهمنامه‌ای مابین سازمان همیاری شهرداری‌ها و پست بانک منعقد شده پرداخت می شود. 
 
وی نگاه دولت به بافت های فرسوده را مورد توجه قرار داد و گفت: سهم استان کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.
 
قادری عنوان کرد: چنانچه هر شهری بیشترین مطالعه را در حوزه بافت شهری انجام دهد از اعتبارات بافت فرسوده بیشترین بهره را می‌برد.
 
وی مقوله قیر را فارغ از این امر ندانست و گفت: باتوجه به تفاهمنامه وزارت راه‌ و شهرسازی برای دریافت قیر، هر شهری که بتواند بیشترین فعالیت را انجام دهد بیشترین استفاده را از قیر دریافتی راه و شهرسازی می‌برد.
 
معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه افزایش درآمد شهرداری‌ها نیازمند هنر مدیریتی است، افزود: با افزایش سطح آگاهی و توانمند سازی می توان امور را به بهترین نحو پیش برد.
 
مدیرکل امور شهری و شهرداری استانداری کردستان هم در این نشست به مطالبه ۱۱۹ میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: از این میزان 32 میلیارد تومان وصول و پرداخت شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز