خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه اجرایی قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق‌، تلفن، فاضلاب و گاز به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۹۳

آیین‌نامه اجرایی قانون مجازات استفاده­ کنندگان غیرمجاز از آب، برق‌، تلفن، فاضلاب و گاز در جلسه هیئت وزیران به ریاست دکتر روحانی به تصویب رسید.

به‌گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دیروز در جلسه هیئت دولت به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آیین‌نامه اجرایی قانون مجازات استفاده­ کنندگان غیرمجاز از آب، برق‌، تلفن، فاضلاب و گاز به تصویب رسید.

دولت با هدف ایجاد ضمانت اجرایی کافی برای مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق، فاضلاب، گاز و تلفن و نیز جلوگیری از تخریب و خطرات آسیب زا به شبکه های برق، آب و فاضلاب و استیفای حقوق بیت المال از استفاده کنندگان غیر مجاز خدمات زیربنایی، آیین‌نامه اجرایی آن را به تصویب رساند.

بر این اساس، استفاده از خدمات قانونی آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات بدون دریافت انشعاب یا اشتراک یا استفاده غیرمجاز به‌رغم داشتن انشعاب ممنوع بوده و با مرتکبین برابر مفاد قانون برخورد می شود.

دستگاه های ارائه کننده خدمات مکلف شدند چنانچه استفاده­ کنندگان خدمات برق، گاز، آب و فاضلاب ظرف مدت تعیین شده نسبت به پرداخت بهای خدمات اقدام نکنند، پس از ابلاغ مهلت مناسبی که کمتر از یک هفته نخواهد بود، در صورت عدم پرداخت بهای خدمات، با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه تا زمان پرداخت بهای خدمات نسبت به قطع موقت انشعاب یا اشتراک مربوطه اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز