خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اصناف از ظرفیت حرفه‌ای خود برای تحقق آرامش اجتماعی استفاده کنند/ نوین سازی شبکه‌های صنفی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۷۱

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف اولین سنگربانان آرامش اجتماعی هستد و اولین خواسته وزارتخانه این است که از ظرفیت حرفه ای خود برای دستیابی به این موفقیت استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، حسن یونس سینکی امروز شنبه ۲ تیرماه در همایش بزرگداشت روز اصناف در محل دائمی نمایشگاه‌‎های بین‌‌المللی تهران با بیان این مطلب، اظهار کرد: وجود حدود ۳ میلیون واحد صفی مختلف ظرفیت بسیار مناسبی برای حوزه اقتصاد، امنیت و رفتارهای اجتماعی است که این ظرفیت یک سرمایه خوب برای کشور محسوب می شود.

وی آرامش اجتماعی را سرمایه و ناآرامی‌های اجتماعی را برای اقتصاد ایران هزینه دانست و تصریح کرد: اصناف در به وجود آمدن یکپارچگی اجتماعی مثمرثمر هستند و در دوران کنونی(تحریم‌ها) که نیازمند یک برنامه منسجم برای استمرار آرامش اجتماعی و توسعه یافتگی در کشور هستیم، از ظرفیت اصناف می‌توان به خوبی استفاده کرد.

ضرورت نوین سازی شبکه‌های صنفی

سینکی با تاکید بر ضرورت نوین سازی شبکه‌های صنفی، گفت: اصناف ما یک بن مایه دارند که این بن مایه باید نوین سازی شود. برای نوین سازی شبکه های توزیع و پخش برنامه‌ریزی کنید.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع حمایت از کالای ایرانی، یادآور شد: اصناف تولیدی در این حوزه نیز دارای اهمیت هستند و همچنین در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، اصناف سنگر مهمی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز