خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان تمدید شد:

تصویب ۲فوریت طرح تمدیدمهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های بودجه ۹۶

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۰۸

نمایندگان مردم در خانه ملت با درخواست دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه ۱۳۹۶ کل کشور موافقت کردند.

به گزارش‌ایلنا؛ نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با درخواست دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه ۱۳۹۶ کل کشور با ۱۷۱ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان نماینده پیشنهاد دهنده درخواست دو فوریت تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بودجه ۱۳۹۶ کل کشور، اظهار داشت: دو ماه به دستگاه‌های اجرایی کشور اجازه دهیم تا صورت هزینه‌ها را به جای۳۱ تیر ماه تا ۳۱ شهریور ماه سال ۹۷ بتوانند ارائه و تسویه انجام شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: این در حالی است که هنوز فرصت فرآیند ابلاغ یعنی ردیف، تخصیص، امضای تفاهم‌نامه، تعیین پیمانکار و اجرا را که برای ۱۲ ماه در قانون پیش‌بینی شده بود، عملا انجام نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: عملا دستگاه‌های اجرایی نتوانستند این زمان‌بندی را رعایت کنند به همین جهت ضرر متوجه همه شهرستان‌ها و بودجه عمرانی ملی و استانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز