خبرگزاری کار ایران

نماینده قائمشهر:

تک صدایی؛ مشکل کارگران را حل نمی کند / نساجی ها در مازندران جان تازه ای می گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۵

همواره مشکلات کارگری از مسائلی بوده است که مورد توجه نمایندگان مجلس بوده است و هرگونه راهکار برای برون رفت مشکلات کارگری قطعا با استقبال اعضای خانه ملت روبرو خواهد بود.

ایلنا: نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در جمع اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران گفت: مجلس آماده دریافت نقطه نظرات نخبگان جامعه کارگری است.

به گزارش " ایلنا " از قائمشهر، " سید هادی حسینی " در خانه کارگرقائمشهر ود جمع نمایندگان گارگری استان گفت: مشکلات کارگری همواره مورد توجه نمایندگان مجلس بوده و هرگونه راهکاری برای برون رفت مشکلات کارگری قطعا با استقبال ساکنین خانه ملت مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: گفت: حل مسائل و مشکلات کارگری نیازمند همدلی و همصدایی کارگران است و هرگونه تکروی و تک صدایی به جایی نخواهد رسید.

" سید هادی حسینی " با اشاره به اقدامات خوبی که برای رفع مشکلات کارخانه نساجی مازندران انجام شده، گفت: مشکلات کارخانجات نساجی تاحدودی حل شده است و پرداخت مطالبات کارگران بازنشسته، شاغل و منفک در حال بررسی است.

وی ادامه داد: کاهش بحران نساجی ها با حمایت دولت و نهادهای ذیربط و افزایش انگیزه سرمایه گذارها قابل تحقق است؛ موضوعی که در کارخانجات نساجی مازندران رخ داده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با اشاره به پرداخت مطالبات کارگران کارخانجات مازندران و رفع مشکلات این واحد بزرگ صنعتی با کمک سرمایه گذار جدید، اظهار امیدواری نمود که مشکلات بودجه ای و تولید در این واحد مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار جدیدی برای ساماندهی کارخانه نساجی اعلام آمادگی کرده است، اظهارداشت: امیدواریم سرمایه گذار جدید کاستی ها را جبران کند و مشکلات موجود را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز