خبرگزاری کار ایران

محصول PE100 مشکی پتروشیمی جم، جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۷۹

شرکت پتروشیمی جم موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی ISO1167، ISO9080، ISO4437-1، ISO4427-1 محصول پلی اتیلن سنگین پایپ مشکی (PE100) شد.

به گزارش ایلنا: سید حسین میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم :با اعلام این خبر اظهار داشت: اقدام برای دریافت گواهینامه Bodycote پس از تولید آزمایشی گرید پایپ مشکی در سال 1394 و تولید انبوه آن در سال 1395 صورت گرفت که ضمن آن در سال 2016 میلادی قراردادی با شرکت هلندی  KIWA (یکی از معدود شرکتهای معتبر در خصوص صدور این گواهینامه در عرصه بین المللی) بسته شد.

 مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در ادامه افزود: پس از آن نمونه هایی از گرید تولیده شده به شرکت مذکور ارسال شد و این نمونه ها در شرایط مشخص تحت تستهای مربوطه قرار گرفت. در این تستها که به نام  long-term hydrostatic strength evaluation شناخته می‌شود لوله ساخته شده از نمونه ارسالی تحت شرایط دما و فشار معینی قرار گرفته و مقاومت آن در برابر تخریب اندازه گیری و به صورت زمان (تعداد ساعت مقاومت) گزارش می‌شود.

مهندس میر افضلی با تشریح تست های انجام شده جهت دریافت این گواهینامه بین المللی تصریح کرد: با پیگیریهای مکرر و پس از انجام کلیه تستهای زمان بر، نهایتا نتایج آن به صورت گزارشی ارائه گردید که گرید لوله مشکی پتروشیمی جم با موفقیت کلیه تستها را پاس کرده و در کلاس PE-100 بین‌المللی دسته بندی شده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با برشمردن مزایای این گواهینامه های بین المللی تصریح کرد: با ارائه این گواهینامه اصالت کالای (گرید PE-100) در مقیاس جهانی تضمین شده که در زمینه صادرات این محصول دستاوردی با ارزش است.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود با حمایت و قیمت گذاری مناسب این محصول و خصوصا گرید PE100 Black در بازار داخل توسط مسئولان امر، انگیزه کافی برای تولید و عرضه مستمر این محصول بوجود آید. در صورت حمایت، این شرکت می‌تواند در راستای تامین و رفع نیاز کامل کشور به گرید پایپ PE100 اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز