خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

اطلاعات مسکن‌مهر در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۹۰

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی اطلاعات درباره مسکن‌مهر موجود است و این اطلاعات در اختیار نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی درباره حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس افزود: در این نشست گزارشی از عملکرد مسکن‌مهر به نمایندگان ارائه شد. البته بنده اظهارنظری پیرامون مخالفت با این تحقیق و تفحص نکرده ام و تصمیم‌گیری در این باره برعهده مجلس است.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این نشست درخواست داشتند که بررسی جامعی پیرامون مسکن‌مهر صورت گیرد، اظهار داشت: به نمایندگان اعلام شد تمامی اطلاعات درباره مسکن‌مهر موجود است و این اطلاعات در اختیار نمایندگان علاقه‌مند پیگیری تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد اما تصمیم‌گیری در این باره برعهده خود کمیسیون و مجلس است. مقرر شد جلسات درباره مسکن‌مهر و مسائل مربوط به آن ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون عمران ابهاماتی درباره اصلاحات صورت گرفته در قانون نظام مهندسی داشتند، تاکید کرد: توضیحاتی در این زمینه به نمایندگان کمیسیون ارائه شد که منع پذیرش منافع متعارض و همچنین درباره نحوه ارجاع کار نظارت بر فعالیت‌های مهندسی و وجوهی که نباید از مردم دریافت شود، اهم این موضوعات بود.

وی تصریح کرد: در این نشست به سوال یکی از نمایندگان پیرامون بافت حرم امام رضا(ع) پاسخ داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز