خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

هوشمندسازی تهران ضرورت است / تهران به عنوان اولین شهر ایران نقشه‌ سه بعدی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۳۵

نجفی گفت: یکی از نیازهای شهر هوشمند اینترنت پرسرعت است همچنین برای دستیابی به شهر هوشمند باید از توان بخش خصوصی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران در همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با اشاره به هوشمندسازی شهرها گفت: نیاز امروزه جوامع شهری برای بزرگ کردن شهرها و رفع مشکلات این است که از هوشمندسازی استفاده کنند و مساله هوشمندسازی را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مساله شهر هوشمند یک ضرورت محسوب می‌شود و یکی از برنامه‌های جدی و مهم در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران است.

محمدعلی نجفی با باین اینکه بدون همکاری دستگاه‌های مختلف دستیابی به اهداف شهر هوشمند غیرممکن است، اظهار داشت: در طول فعالیت این دوره از شورای شهر هوشمندسازی می‌تواند یک دستاورد بزرگ باشد و برای آن تلاش می‌شود اما نکته مهم این است که دستگاه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف شهر هوشمند باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: تهران دارای نقشه‌های سه بعدی است که البته این نقشه‌ها در حال حاضر در حال توسعه است و هنوز کامل نیست اما تهران به عنوان تنها شهر ایران به زودی نقشه‌های سه بعدی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای شهر هوشمند اینترنت پرسرعت است همچنین برای دستیابی به شهر هوشمند باید از توان بخش خصوصی استفاده شود.

شهردار تهران درباره همکاری شهرداری تهران و شرکت‌های دخلی و خارجی در هوشمندسازی تهران خاطرنشان کرد: برای هوشمندسازی تهران میان شهرداری تهران و شرکت‌های داخلی و خارجی تعامل صورت گیرد و مذاکراتی انجام شده است. در حال حاضر به دنبال ایجاد یک هفته به عنوان هفته هوشمند به منظور نمایش دستاوردهای شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه شهر هوشمند هستیم.

نجفی اظهار داشت: در صورتی که به دنبال مدیریت یکپارچه هستیم باید ابتدا فعالیت‌های مجموعه شهرداری تهران یکپارچه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز