خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در یاسوج اعلام کرد؛

ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در وزارت ارتباطات/کاهش فاصله طبقاتی ودیجیتالی رویکرد اصلی وزارت‌ارتباطات است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۷۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یاسوج گفت :‌100 هزار فرصت شغلی در وزارت ارتباطات با استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی در کشور ایجاد می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات دولت دوازدهم در سفر به استان کهگیلویه وبویر‌احمد از فراهم کردن ۱۰۰ هزار فرصت شغلی بااستفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این وزارتخانه خبرداد و رویکرد اصلی وزارت ارتباطات را کاهش فاصله طبقاتی و دیجیتالی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد آذری جهرمی در برنامه تلویزیونی شبکه دنا یاسوج گفت:‌ در صورتی که به نتیجه برسیم با کم فروشی شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی برخورد قاطع می‌کنیم و البته شکایات بسیاری از مردم در این خصوص به دست ما رسیده که خواهان سامان دادن به وضع موجود و کم فروشی برخی خدمات این حوزه هستند.

  وی افزود: 23 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور در دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت متصل شده که تا پایان برنامه ششم توشعه روستاهای باقی مانده به این حوزه زیر ساختی متصل می شوند.


آذری جهرمی گفت: از مجموع 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد 14 شهر آن زیر پوشش کامل نسل های سوم و چهارم اینترنت قرار گرفته اند و 3 شهر سرفاریاب، چیتاب و لوداب نیز در برنامه سال جاری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز