خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

اپراتوری ترمینال یک و دو بندر رجایی رسما تحویل بخش خصوصی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۸۵

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم ابلاغ قرارداد اپراتور ترمینال یک و دو کانتینری مجتمع بندر شهید رجایی به دو شرکت سینا و بتا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز با حضور عباس آخوندی و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی اپراتوری ترمینال یک بندر شهید رجایی به صورت رسمی به شرکت بتا و اپراتوری ترمینال دو به صورت رسیمی به شرکت سینا تحویل داده شد.

الله‌مراد عفیفی‌پور، مدیر کل بنادر استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به تجهیزات ترمینال یک بندر شهید رجایی گفت: تمام تجهیزات این بندر پس از امضای تفاهم نامه برجام وارد شد.

طبق گفته عفیفی‌پور وسعت ترمینال یک این بندر ۴۵ هکتار و ظرفیت جابجایی درجای آن ۳۰ هزار کانتینر است.

وی ادامه داد: اسکله ترمینال یک در وسعت هزار متر توانایی سرویس‌دهی به شناورهای هشت هزار تی ای یو دارد و ظرفیت سالانه این ترمینال هم یک میلیون و ۳۰۰ هزار کانتینر است.

عفیفی‌پور همچنین درباره ترمینال دو بندر شهید رجایی اظهار داشت: این ترمینال ۹۰ هکتار اراضی پسکرانه با جرثقیل ۶۵ تنی را دارد.

وی افزود: ظرفیت جابجایی درجای این ترمینال ۶۱ هزار تی ای یو است.

مدیر کل بنادر استان هرمزگان اظهار داشت: همچنین ظرفیت سالانه جابجایی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تی ای یو کانتینر در سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز