خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

۴۵۰ میلیارد تومان پروژه بندری افتتاح می‌شود/ ابلاغ تمدید اپراتوری سینا و بتا در بندر شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۹۳

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان هرمزگان ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه بندری به افتتاح می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در سفر وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بندرعباس در نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های بندری در بنادر شرق استان هرمزگان به افتتاح می‌رسند.

امروز با حضور عباس آخوندی در استان هرمزگان پروژه مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی ، احداث پایانه لجستیک کالا و کانتینر، روسازی مسیر دسترسی به سایت‌های VTS قشم و نوسازی خطوط ریلی در هفت خط راه آهن مجتمع بندرشهید رجایی افتتاح می‌شوند.

همچنین در ادامه افتتاح پروژه‌های بندری با حضور وزیر راه و شهرسازی، دو فروند رمپ فلزی شناور چندمنظوره بندر خلیج فارس، خارج سازی مغروقه دهانه ورودی بندر بهمن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و یک پست اسلکه شناور بندر تیاب به افتتاح می‌رسد.

مرکز امداد و نجات بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه خلیج فارس از دیگر پروژه‌هایی است که امروز در ایام دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد.

از دیگر رویدادهای مهم بندری در استان هرمزگان افتتاح مرحله اول فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی توسط عباس آخوندی است همچنین طرح توسعه فاز دوم بندر شهید رجایی و مرحله اول فاز سوم با حضور وزیر راه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است که ارزش ریالی این پروژه‌ها بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال محاسبه شده است. مهم‌ترین رویداد دیگر این است که قرارداد پنج ساله دو اپراتور سینا و بتا از سوی وزیر راه و شهرسازی رسما به آ‌نها ابلاغ شده و ترمینال یک این بندر به شرکت بتا و ترمینال ۲ به شرکت سینا به صورت رسمی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز