خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی تهران:

اثرگذاری بازار بر دولت پیش از انقلاب بیشتر بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۹۲

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران با گرامیداشت یاد و خاطره رضا نیازمند، موسس سازمان ایدرو گفت: ایشان تلاش زیادی برای تقویت بخش غیردولتی داشتند و یکی از توصیه‌های جدی ایشان این بود که بخش خصوصی به صورت منسجم عمل کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین شافعی آغاز به کار کرد.

در ابتدای این جلسه مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران با گرامیداشت یاد و خاطره رضا نیازمند، موسس سازمان ایدرو گفت: ایشان تلاش زیادی برای تقویت بخش غیردولتی داشتند و یکی از توصیه‌های جدی ایشان این بود که بخش خصوصی به صورت منسجم عمل کند.

وی ادامه داد: مرحوم نیازمند معتقد بود که اگر به بخش خصوصی بها داده شود می‌تواند مشکلات اقتصاد ایران را حل کند. این در حالی است که وی دائما به کارمندان خود یادآوری می‌کرد که باید خدمات خود را به موقع به بخش خصوصی ارائه دهند و معطلی در این رابطه وجود نداشته باشد.

خوانساری تصریح کرد: نیازمند توصیه کرد که بخش خصوصی را تقویت کنیم زیرا با تقویت این بخش و مشارکت مردم در اقتصاد کشور بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. قبل از انقلاب فشار بازار بر روی تصمیم‌گیری دولت بسیار موثر بود. اگر قرار است  مطالبه‌گری را افزایش دهیم و جایگاه بخش خصوصی را بهبود ببخشیم باید انسجام را در بخش خصوصی بیشتر کرد.

لازم به ذکر است طبق اعلام قبلی قرار است در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز