خبرگزاری کار ایران

معاون سابق سازمان توسعه تجارت:

دولت گذشته اسناد بالادستی را قبول نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۴۰

بار ها به مسئولان وقت در خصوص اجرای صحیح قوانین عرصه تجارت تذکرات لازم داده شد اما آنان با توجه به اینکه دستورات برخی اشخاص از قوانین کشور مهم تر بود، نظرات شخصی را همواره در دستور کار قرار دادند

معاون سابق سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در خصوص موضوعات مختلف در امر تجارت بار ها به مسئولان ارشد گفتیم که اقداماتی که در دستور کار قرار می دهید بر خلاف اسناد بالادستی است اما آنان اعتقادی به قانون و اسناد بالادستی نداشتند.

کیومرثکرمانشاهی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه از ابتدای انقلاب تا کنون هر دولتی که بر سرکار آمده است تصمیمات و نظرات خود را اتخاذ کرده است و بطور کلی آنان قوانین کشور را نادیده گرفته اند امری که در دولت های نهم و دهم به طور چشم گیر مشاهده شد.

وی ادامه داد: بار ها به مسئولان وقت در خصوص اجرای صحیح قوانین عرصه تجارت تذکرات لازم داده شد اما آنان با توجه به اینکه دستورات برخی اشخاص از قوانین کشور مهم تر بود، نظرات شخصی را همواره در دستور کار قرار دادند که همین امر موجبات کاهش تجارت را به دنبال داشت.

معاون سابق سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: البته در آن مقطع زمانی نهاد های نظارتی و بخصوص خانه ملت باید دولت را به دلیل بی توجهی به قوانین و بخصوص سند چشم انداز بیست ساله مورد سئوال قرار می دادند اما همانطور که مشاهده شد این نهاد ها نیز به این مهم بی توجه بودند.

کرمانشاهی اذعان داشت: دولت ها باید بدانند که بدترین قانون نیز از بی قانونی بهتر است و در صورتی که قانون دچار مشکل است از طریق اصلاحیه باید خواستار تجدید نظر در قوانین شد نه اینکه رئیس دولت بگوید قانون با خواسته های ما مطابقت ندارد بنابراین من براساس نظران خود کشور را مدیریت خواهم کرد.

وی افزود: با این همه از دولت یازدهم که دولت تدبیر و امید است این انتظار می رود که قوانین و اسناد بالا دستی را به درستی به اجرا در آورد تا بلکه بتوانیم خسارات وارده به دلیل عدم اجرا صحیح قوانین کشور را جبران و اقتصاد کشور را در مسیر توسعه و رشد قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز